måndag 27 december 2010

Ibland undrar jag, jag har nog ett för enkelt lösenord att komma in här, suck!

Det känns för lätt fastän det är jävligt svårt.

Svårt att lämna ut en del av ens liv en del av sitt hjärta.
Vad är det som gör att jag vill lämna utt min själ, mitt hjärta, bara undrar nu, skulle du ? skulle du våga? skulle du vilja? skulle du kunna?
kan du lämna ditt lösenord?

Jag är med i facebook, vilken tragedi!

Ibland gör det mitt hjärta lättare, ibland gör det mitt hjärta twentifours inches higher...seventisix stones under....

I debatt för ett par veckor sedan diskuterade man om facebooks vara elle icke vara. om unga kvinnors längtan!
Min längtan är såå annorlunda! jag gråter nästan när jag ser alla lyckliga familjer, löjliga eller inte!
Det gör ont in i själ, märg och ben.
Väldigt ont.
Klicka på i facebook...
900 megapixel med 400 vidvinkel gör dig lyckligare........!!!!!!
eller vad talar alla om...

kärlek...
mitt hjärta svämmar över...
det är inte bra
det finns ingen som kan ta emot det... klart min dotter finns...
suck...men sen då....var ska jag göra av min överblivna kärlek?
resten då????????
jag är kvinna, please let mee......det gör sååå ont i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar