lördag 28 maj 2011

En försommarkväll

Jag har länge funderat på vad jag ska skriva i bloggen, här har ju inte blivit sagt något vettigt på länge... I verkliga livet idag, så ligger läget till som så här.
Mycket jobb, nästan utan jobb, pga mitt drickande..

Dotter som blir kaxigare o kaxigare, love her.
Blir irriterad för att inläggen i bloggen lägger sig på märkliga ställen. Har inte tålamod för sånt.

Nätterna är värst just nu, sömnen lägger sig som ett ångesttäcke över hela mig, det där ångesttäcket är lite tyngre än ett sommartäcke som du kan köpa på Ikea.
Sååå...börjar jag tänka.. ett sommartäcke på IKEA, what a fuck, kostar säkert inte mer än 150 spänn, mina fina ångesttäcke...jaja...kostar mig mest ett ätande inifrån...det biter sig fast, ibland önskar jag att...ja ja ja... jag har drömmar jag med..
min högsta dröm just nu... är att jag blev kidnappad...allt var ordnat...jag orkar inte mer...lite fantasi, mycket önskan o ingen verklighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar