torsdag 15 oktober 2009

Bakom stängda dörrar.

Vad händer bakom din grannes stängda dörr? Du kan aldrig veta. Vad händer bakom din stängda dörr, det kan inte jag heller veta.

Bakom min stängda dörr händer det ingenting och allting.

Jag mår så fruktansvärt dåligt just nu.
Känner att det enda som håller mig på benen är den där önskan om att allt kommer ändå reda upp sig. Det måste det göra, det ska det göra.
Så även om jag är i en riktig dalgång just nu, så är ändå inte allt mörkt, det finns hopp.
Just nu är det tomt i mitt inre. Nä just det, det är inte tomt.
Tvärtom, det är överfullt.

Sammelsurium.

2 kommentarer:

  1. Grant me the serenity
    to accept the things i cannot change;
    courage to change the things i can:
    and wisdom to know the difference.

    SvaraRadera
  2. De vänder, bara tro på dig själv! Du vill, du kan! Ta en dag i sänder å du klarar de! Kram/Micke

    SvaraRadera