lördag 15 maj 2010

Ticketack från morgon till kvällen!!!

Hej... jo jag är här, jag lever, jag jobbar, stressar, ticketack från hundratals ställen. Ska jag hinna, kan jag lita på mitt väckarur. Jag har sjudagarsvecka o stämplar inte ut efter fem.Men dingdong, bussen? nej här är det cykeln. Räknar avståndet i mina cykelkliv. Huj, med hela veckan på språng, Min strid, år efter år. Har ingen kärlek att vara med på helgen, det gör ont,

Jag har gjort mitt val. Vinflaskan är min partner. Får jag en finger i kläm...stämplar inte ut för det.vad glad jag är att jobba igen. även om det inte är någon ordning o reda- vet inte från dag till dag...hur jag ska jobba...hur ska tiden räcka? Moll o dur... Ja ja, så här kommer det vara till oktober. Då gnäller jag väl om annat. Ticketack, ticketack.

Ångestattackerna är borta i vart fall....sköööönt, ticketack ticketack,

Förstår att de kan dyka upp när som, huuu..när de gör de, dör jag inte även om jag tror det, då.
Så är det. Nu ska jag snart nanna.
Hela veckan på språng.

Ps. Barngrupp för dottern existerar INTE. Tog bara ett och ett halvt år att få det svaret...ticketack.
Det var väl på tiden att få veta det.
I morgon ska jag inte hoppa ur skjortan, sovmorgon :-)

1 kommentar:

  1. Skojar du, ett halvår för att få ett sånt svar..Då är det väl på tidenn att dom startar en...Livet är inte rättvist alls.

    Ränker på sig.

    Kram Sillen

    SvaraRadera