onsdag 28 juli 2010

hahaha...för fan gör något själv... Annonym

....så inleddes en kommentar jag fick, vet inte vad som hände här på cybervägen men den kommentaren försvann.
-Ja Annonym, jag gör en hel del för fan. SJÄLV..... ENSAM

SJÄLV kommer jag lite vidare.....ska ju till Lund i höst.
ENSAM kommer jag InGeNsTaNs!

Med ensamheten föds de tunga tankarna..
som gör det lätta så svårt...

....Ock då är det inte lätt att vara själv!
jag säger inte hahaha....överlåter det till dig.
Ta en spegel o säg hahaha...
Hoppas du mår bra!

2 kommentarer:

  1. kanske vore det en bra idé att lyssna (läsa och ta till sig) av kommentarerna här,, istället för att bara argumentera emot....
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan jag mycket väl göra. Så länge det finns rim o reson i kommentaren.
    Men inte om någon skrattar ÅT mig.
    Jag skrattar inte ÅT någon, möjligtvis MED någon.

    SvaraRadera