onsdag 4 augusti 2010

Exhibihonist.....

Min blogg blev just censurerad innan den ens kom i tryck :-(
Fast jag sparat och gjort som jag brukar. Skrivit så klokt jag kunnat!

Mitt bloginlägg har försvunnit ut i cybervärlden, lika bra det kanske?

Efter diverse påhopp genom kommnetarer här o IRL funderar jag på att lägga ner min blogg, mitt andningshål.

Mina tankar o det jag delat med mig här, skrämmer en del, påminner en del och förfasar en del.
Mitt bloggande är tydligen till mest av ondo.

Mest till ondo är mitt drickande. Det vet jag.

Även om jag är alkoholist så är jag inte dum i huvudet.
Kanske sjuk i huvudet.
Kanske sjuk i min själ.
Kanske bara jävligt korkad.
Kanske för många trillijarders tankar som trängs där inne i mig.
Kanske jag är en okänslosam människa.
Kanske är jag en FÖR känslosam människa.
Kanske BARA en simpel alkoholist, som inte hittar ur detta snurrande varv i trillijarders tänkandes o kännandes o ickekännande virrvarr!

Mest för att jag är en så kännande människa som inte kan tänka klart.

SORRY NI SOM INTE KLARAR AV MIN BLOG.
JAG KOMMER GÖRA ER BESVIKNA.
KOMMER FORTSÄTTA MED DEN ETT TAG TILL INNAN JAG DÖR.
ELLER FÖRHOPPNINGSVIS BÖRJAR LEVA.
PANG!

(panget är antingen slutskottet eller startskottet).

Jag förstår inte varför acceptansen är så långt borta, när verkligheten är/finns så nära?

3 kommentarer:

  1. Att vara stark kommer man låååångt på. Fortsätt vara stark ha en vilja ta en dag itaget. Kämpa på tjejjen du ska nå målet... :DD "Me" från värmland

    SvaraRadera
  2. Skärp dig! Verkligheten finns/är inte nära..den är här..och jag älskar dig för precis den du är...
    Varför bryr du dig om vad andra säger,,, du vet ju bättre...kram C

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blev när jag såg att just ni skrivit, "Me" o "C". Blev varm i hjårtat...tack :-)
    Tänker på er också :-)

    SvaraRadera