onsdag 20 oktober 2010

C F G7 a-moll d-moll E It's Amazing.

För att en melodi ska bli komplett krävs de rätta ackorden.
Mitt liv spelar i dissharmoni ibland...då blir det fel.
Livet blir inte komplett...
men även jag har många rätta ackord...

Läste på FB att en depression är inte är en svaghet, utan ett tecken på att man varit för stark för länge,ja ja.ja.ja....

Känner just nu att jag är förbaskad...det finns ögonblick då jag visat mina tecken...
haha...eller vad fan ska man säga.?
Har berättat för var och en.
Inga svar tillbaka.
Svaret kommer jag få när flocken är församlad.

Det känns skit.
Det känns mer än skit... det känns respektlöst.

Porr... jepp i ens liv...behöver inte röra sig om ens underliv...fy fan, jag har lämnat ut mig i mitt innersta.

Kommer varken svara på bu eller bä nästa gång vi ses.

Varför dessa bittra ord?

Jo "ni" sa att "ni" skulle höra av er...kommer inte kännas bra när vi ska ses på måndag.
har inte hört av er....sååå mycket av er tid eller telofonipengar kostar det väl inte?

Vi kommer inte spela i samma melodi.

Jag har ingen susning om vilken melodi ni kommer spela i. Ni är ett "TEAM", med kunskaper om den lilla människan,eller? komplicerad eller ej.
Spelar ingen roll...är sååå ledsen för att ni inte hört av er....det är "vår"/"min" största svaghet...att "inte" bli sedda ........DU...kommer glömma mig ändå. "Jag" är en parantes i ditt liv...o så kommer även ni vara i mitt liv!
Men jag är i min dissharmoni..... blir en utmaning o se om ni klarar av denna falska melodi.
It's amazing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar