tisdag 5 oktober 2010

Husdoktorn

I kvällens avsnitt....av dokor House....fälldes orden
"Man förändrar inte sig bara för man är full,man avslöjar bara vem man är" ?
Jag måste vara en enda jävla stor exhibitionistisk människa som tror att det är det enda ord jag inte kan stava till, fast jag förmodligen är det)lägga ut mina tankar mina funderingar.....är väl förmodligen lika illa som att läsa vissa undersökningar ang..blogg/twitter.

Tydligen är det så att 95% tycker att det är skit o 5 % tycker det är bra.
Ska man lyssna på någon av de där 95 procentarna eller köra sitt eget race....
tillhöra minioariteten o skriva som man vill o kan...
Själv hör jag till den skaran som märker att hjärnan inte vill riktigt hänga med efter min propp....gör mig ledsen uppriktigt...förr när jag skrev något här....så såg jag ganska snart om jag skrivit fel...nu får jag läsa flera gånger......it sucks..... det leder också till missförstånd....
När man är full...leder det säkert till missförstånd...men behöver jag verkligen ändra mig....om jag bara visar vem jag är....?
bara undrar twittrar...kvittrar...bloggar....
Är säkert tydligare i mitt språk när jag är nykter...hahaha promillefri....men vem fasiken vill tillhöra de 95% som inte vill låta andra komma till tals....ja inte jag...förstår inte er...ingen annan heller....
Jag läser igenom mitt stycke...förstår att skriver knasigt...jag tänker så numera. vänder på ord etc... vad ska jag säga om det mer än I hate it.....
PS. scrolla neråt om du bill lyssna på dagens musikval.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar