måndag 10 januari 2011

Bipolär tusenkonstnär!

Det är jag i mina fantasier.
Bipolär tusenkonstnär.
Som i o för sig aldrig får någonting gjort.
Tror fortfarande att jag är det, den där... är fast i tankar men ändå inte.
Från tanke till handling går fortfarande inte, med hjälp av mig själv.
Det känner ju alla till, nu vid detta laget.

Tusen tankar!

Idag fick jag ett samtal..

"Du är fan ta mig inte bipolär.
Du är quattropolär".

Jaja, tänkte jag, inte konstigt att jag inte kan ha ett socialt liv:
Nej nej...visst skulle jag kunna det.
Har det till en del.
Jag är positiv, till tre meningar ner.
Kanske biopolär eller tom quattropolär...inte lätt att stå ut med en sådan tusenkonstnär.

Jag menar, ibland är det svårt att stå ut med den man är!

Tusen tankar igen, de får följa med mig in i drömmarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar