onsdag 5 januari 2011

POSTKODsLOTTERIET

Kära Poskodslotteriet!

Du skrev ett par rader igen, den 25:e i raden, var det något speciellt du ville.
?
Vad vill du att jag ska svara?
Jag har fortfarande inte de 150 :- i månaden som du vill ha till lotteriet.

För 150:- i månaden lever jag o min dotter på flera middagar.

Visst vill vi resa !
Visst vill vi ropa hurra !
Men på bekostnad av våra surt förvärvade pengar som ni så sniket vill ha....
Ge till er VD 6 miljoner Ha ha HA ha...

Men visst han måste säkerligen må bra!

Med en IPAD i sin hand, har ej heller övrig personal gått på lös sand...strand.

Jag är smartare än så, låter mitt postnummer eventuellt förbi gå!
Sluta skicka dessa fåniga brev.
Se så se så!

Har ej aldrig haft råd, efter Postkodsmiljonens oöverkomliga dåd!
Kommer snart glömma min Postkodslotterietskod!

2 kommentarer:

  1. Hur mycket pengar lägger du på dina beroenden...
    ..
    ..
    När svaret är noll så köper jag det du skriver.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är minus tre gånger ca!!

    Så du har rätt!

    SvaraRadera