tisdag 13 december 2011

Bricanyl

Gör lite tester nu på om jag verkligen har hittat in i bloggen igen....la in i förra inägget en musikvideo från 80-talet...som stämmer ganska bra på mig...om man översätter den.
Klicka på videon om du vill......lära känna mig.

Har du gjort det?
Bryr du dig?

Satt på vårdcentralen idag o inhalerade ventoline i tjugo minuter.

DET ÄR JU SJÄLVA FAN att jag inte ens då inser att I have to gotta pull my self together.

Jag dricker, jag röker o jag inhalerar Bricanyl.

Jag kör på i samma gamla vanor.
Förrutom innahaltorn då.

Jag vill inte promenera med en syrgastub.

Det finns ett nytt tvprogram som heter "Pengarna på bordet"
Idag kom grabbarna väldigt långt i sin frågeställning....
Duktiga inom många områden, absolut..
Upp till miljongränsen...
Sen stöp de... eller söp de?

Frågan var, Absolut eller Explorer...

Frågan löd som följande, vilken sprit sålde mest på systembolaget......år++(2010)

Ena brodern svarade Explorer är ett "alkisbrännvin", o den andre sa...Ja-men Absolut finns i flera sorter så det måste det ju vara....Absolut. För det finns i flera olika goda smaker, o det är ju den spriten som resturanger serverar....
De la pengarna på bordet, allt, på Absolut, de stackarna.....

Explorer säljer ca 300 000 liter mer.... säger det något?
Inte mig emot.

Jag dricker hellre en Absolut än en Explorer.

Men helst dricker jag vin.......så skit samma....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar