måndag 1 juli 2013

Sjuk i sjukdomen.

Men oj då, sitter o läser lite här o där i min blogg.

Både bland publicerade inlägg o utkast.



Jag inser nu hur sjuk jag varit i min sjukdom.

Att mina tankar o beteende var illa förstod jag till viss del, men inte att de var SÅ illa.



Idag kan jag med stor tacksamhet säga att jag är glad för att ha kommit in i programmet o att jag har tillit  till det. AA:s 12 steg.

Resan hit har varit lång o krokig.



Världens hemskaste berg-och-dalbana rätt in i vansinnets gap och avgrunder.

Inte långt ifrån vars sig både dårhus eller bårhus.

Det var verkligen i sista minuten som jag hittade tillfrisknandets väg.



Jag kommer att behålla de gamla inläggen för att påminna mig själv vart jag kommer ifrån, men framför allt vart jag absolut inte vill tillbaka till.

2 kommentarer:

  1. Hej Lena! Tror inte att du kommer ihåg mig. Men jag vill bara gratulera dig till att allting äntligen har löst sig för dig.
    Ta vara på dig
    Fredrik

    SvaraRadera
  2. Hej Fredrik, tack för dina rader.
    Det klart jag kommer ihåg dig :-)

    SvaraRadera