söndag 7 november 2010

La la la la

Never gonna give it up...hehe....ibland undrar man efter en kväll här vid datorn.
Mitt förra inlägg försvann ur i cybervärlden.....lalalalalalala :-)
Man kan ju undra ibland, finns det en censurerare?

Vilket fall som helst, jag har så mycket att lalla med, åt, till och för.
O jag ger inte upp- aldrig i livet.
Jo...jag fick ge upp tidigare idag...svarade pinsamt många fel på tipsrundan min dotter lockat ut mig på. Grrrr.....trodde jag var mer allmänbildad.
Vilket är det nya namnet på en ny äppelsort i Svergie? 1.Frida X.Lena 2.Lina
Magkänslan sa Frida, sinnet Lina, Lena sa känslan...vill ju så gärna tro på mig själv....Men tvekade hela jävla rundan efter det.
Dottern...ja...Hon blev lite sur...för det visade sig att barnen som gick tipsrundan inte vann några priser,hon som så gärna ville ha en gås. Ha alla rätt o så bara få en klunk coca-cola o en slickepinne...nä, inte alltid att man lallar. Även om man har alla rätt.
Jag hade inte alla rätt....men jag lallar ändå....for I´m not giving it up.
Äppelsorten...ja...jag hade rätt fast jag sa fel, Frida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar