torsdag 7 april 2011

Barngrupp

Så klart att jag kan tänka på någon annan än mig själv.
Alkisar är annars kända för att bara tänka på sig själv.
Min dotter, min fina gulliga odrägliga dotter. Jag har "kämpat" för att hon skulle få komma till en barngrupp- i TVÅ och ett halvår har jag gjort det.
Förslagen har varit Halmstad. Helsingborg. Skulle varit sååå krångligt med tåg hit o dit.. buss i okänd stad...nä---fan blev chockad när det visar sig en möjlighet i vår egen kommun.
Dottern lite tveksam, lite hit o dit, fram o tillbaka. Helt okej säger jag till henne.
Okej , säger hon jag går dit på försök.
Jag varken pressar eller gör andra försök till något.
Hon "chockar" mig...vill gå dit.. o hon vill gå dit igen,min lilla stora tjej.
Visar nog mer prov på odräglig mamma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar