måndag 26 april 2010

Bad romance.

Stress, ideér, fantasier, verkligheter, livet, love love , psyk, hämnd,
romans, ånger,
stress,lögner, lögner,
vår, gröna träd, oklippta rosenbuskar,
ostämt piano,
lurig unge, underbar tjej,
cykel, minnen,
minnen, gamla förhoppningar,
nya sådana,
hämnd,
på allt,
saticfaction,
lingon , blåbär,
ångest,
pengar pengar, om jag hade det,
bil,
cykel,
båt har jag ingen.
I want your love.
RÖRIGT...tja....beror på hur man ser det.
Min verklighet.
Klarar det.
Alla "jävla" alkisar klarar Nästan allt.
Utom att vara nyktra.
Bad romance....
PS........var tvungen att göra ett tillägg....
SÅ KLART att allt det där ovan nämnda blir lättare att hantera om man är nykter.
Punkt.
Vet det.
Är nog inte där ännu.
Jag har Aldrig ljugit så mycket som jag gör nu...och fy fan vad det gör ont. Mest ont gör det kanske för att jag är Ärlig mot mig själv, eller varför denna smärta???
Bad romance.
Romansen är ....
...bad.
På svenska, du har knullat upp ditt liv.
Gör allt för att ordna upp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar