lördag 24 april 2010

Självkänsla

Självkänslan är på topp nu.

Bätttre i alla fall.
Jobbet gör en stor del.
Kan till och med bli lite snäsig.
Det är BRA att jag inte "mjäkar" med allt och alla...har ju trots allt en vilja som vill bli hörd.

Lady Gaga....jag tror jag är lite som henne, sjunger inte lika bra, men har lite komplex liksom hon har. Om man nu får tro tidningarna, vi ser manliga ut, vi har ful rumpa, är inte nöjda med oss själva. ( men det är väl mest för att bikinin ska snart fram)
Älskar denna låten o vill köra i 190 minst.... helst i en Audi .....210 blir bra också.


Men oj vad livet är vänligt just nu.
Bad romance.... o la la...
Kärlekstemat återkommer...
så klart att jag vill bli älskad, för den jag är.

1 kommentar:

  1. Klart det ska vara för den du är, annars är det inget at ha. Skänt att höra att livet e lite ljusare, hoppas våren å sommaren gör oss alla lite piggare.

    Kram Sillen

    SvaraRadera