onsdag 18 augusti 2010

Ett brev till min vän!

I dag var det Första dagen i 4:an... för dottern, stora tjejen.

Nyfriserad... en kort page... Vilken tuffing... .
Men satt knäpptyst hos frissan :-)
Lite nervös o mycket;med nya ambitioner o vanor...
Hon är just som sin mamma o pappa... det går ett par dagar...sen är det tvärstopp.
10 ÅR på Fredag den 27:e...
Min tanke är att vi ska försöka få ett par dagar för oss själva då-



Jag vet inte ännu helt hur det kommer se ut nästa helg men vi kommer göra något annat än att vara här på vårhemadress----
Förhoppningsvis , så är vi på Kolmården nästa helg....

I morgon får jag reda på om jag ska fortsätta med waranet eller inte....
Har varit en liten säkerhetskälla med waranet...

Kram Lena...som har några oceaner inom mig.../sig/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar