lördag 14 augusti 2010

STRUKTUR

Finns bara ett ord, en mening, för mig nu.
Behöver struktur i mitt liv.
Struktur..
Kollar mig själv, herregud, ser knappt.
Tror att jag behöver en optiker, lika illa det, som att mina pengar är slut tre dagar innan de får göra det..

Sarkastisk..


Ljuvligt.Så är det. Fruktansvärt.
Mina pengar...haha...överlåtit dem till kommunen..skandal tycker jag, när de låter min räkning gå till inkasso. Om jag nu lämnade över förtroendet.Det finns pengar att betala...men låter ändå mig ta ångesten o skiten,,,,,,,,fattar inte varför? Mår min handlägare så dåligt att hon måste ta ut det på mig?( nu vet jag att vissa nyktra alkoholister reser ragg o tycker att detta är säkert bra,)

Men lura mig inte. TACK

Ni som inte kan dator (hehe Benny o andra) man kan trycka på knappen förstora. Procentknappen....Längst ner till höger.

O vips så kan man läsa. Läsa men inte förstå....Inte räkna, inte ha någon struktur alls..´suck......OMG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar