måndag 16 augusti 2010

Min lilla vardag! En dag som i dag.

En del av er tycker säkert att jag är ett gnälligt gammalt stycke...
De, av er som känner mig vet att jag är både det o mycket mer..rentav en liten larvig larv. :-) Så klart att jag är.. lite busig, hoppig, barnslig, knäppis, "tradig" het, kall, allt på en gång...
Jag visar det här i min blog, en dag som denna, Du kanske visar dina känslor för din man eller din fru, din kärlek eller vad vet jag.? Jag visar dem här...inte alltid att det räcker att prata med kudden. Om jag skulle sända alla mina tankar ner i min kudde o vänta på respons där... Pjong, pong.. herregud...hade aldrig fått sova då....
Därför finns denna bloggen.
Mitt hjärta är trots allt ca..bara några få---många mindre än fem.... fem miljoner tankar från en stillsam ro.
Ångesttankarna är nära igen...
Jag försöker tänka en o en tanke...Det går inte så bra...det är ju 499 999 tusen andra tankar som hänger med....( så skippade vi milijonerna) Nära ångesten...Ja, dessvärre. Men själv klampar jag på. Ingen Ångest här inte. Oj då..så lurade jag mig själv i denna.. förhoppningsiver..kunna förmedla mina tusentankar i ondo./godo. En dag som i dag.

1 kommentar:

  1. Saknar dig min vän....Kram..säg till om du behöver sällskap eller nåt annat jag kan hjälpa dig med

    SvaraRadera