onsdag 2 februari 2011

En helt vanlig dag i alkoholistens liv !

För ett år sedan satt jag på ruinens kant eller rättare sagt ruinens brant.
Ja, jag sa ja till att kommunen skulle hjälpa mig på traven.
Vilken trav, fäller mig snarare i galoppen.....

Fick en sååååå fruktansvärd huvudvärk tidigare idag.
Jag ska ju få en veckopeng varje vecka enligt avtal.
Jag har FAKTISKT sett till att mina inkomster kommer in.
Min veckopeng kom inte igår..mailandet började idag...åkte upp till ekonomiavdelningen....veckopengen har inte kommit idag heller- jag känner mig som en jävla skitunge som inte gjort vad jag skulle för att förtjäna vad jag skulle men ändå......Hur många gånger kan man svälja?!

Sorry Båstad kommun!
Nu är det nog!

Socialt arbete!
Lena V.
Fäller mig i gallopen.ja...inte så konstigt...jag har en hundralapp---den satsar jag såklart....kanske den kan ge mig fem sex sju åtta till...
den gav mig minus----igen!
ÅNGESTEN ÄR STAAARK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar