söndag 20 februari 2011

Världsatlasen- leta nyckeln!

Jag blir uppriktigt glad för de personer i min omgivning som hittar rätt i livet.
De som kanske liksom jag sökt länge,de som varit vilsna.
De som orkat.

Själv är jag så jävla vilsen, så olycklig att det inte finns på kartan.
PUNKT.
Säg inte då till mig att jag ska sluta dricka för att hitta rätt....den vägen är lite föööör smal, den hjälper mig säkert en del, MEN som Tony Irving säger... min teknik är usel o känslan är bra.... haha.... nu är jag ute o snurrar igen, jag vet.

Det är min mening.
Jag vill ha kommentarer, jag vill veta att någon läser, att någon bryr sig....att jag inte är fast på en öde ö... att jag inte simmar omkring i ett ton med krill-räkor, ska du äta de där fejkade krilltabletterna?

Jag fejkar inte när jag berättar för dig hur olycklig jag är.
Men jag är nog en av alla de där krillen....Känns så.

Förresten mitt så kallade remissvar.... som jag väääääääntat på i månader, finns i någons pärm, klart o uppfattat. Det finns i en pärm hos någon som är kommunanställd.
Så kul då, att det finns de som vet, vad inte jag vet, men herregud jag vet innerst inne...MEN!
Landstinget skickar inte ut brev till ett jävla krill.
Hehe, Jo, då skickade de visst ut det till rätt adressat. Haha!
ska skriva till krill@bastad.se o fråga...
Hmmm...undrar om jag får svar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar