fredag 18 februari 2011

Försvar!

Att hela tiden behöva försvara sig...det kostar.
Det kostar fruktansvärt mycket att behöva försvara sig.
Allt det där vet jag ju flera gånger om.
Försvar, handlar inte om försvaret i militären....haha...men nästan...
Det är ju på liv eller död...Tror du inte mig, du som har allt det där i din hand?
Jag själv har inget alls, varken död eller liv i min hand. Det kostar ingenting, jag är så nada nada...man kan komma.....Troddedu?????Mitt dilemma är mer än på liv eller död, det är verklighet. Äääääähhhhh bara skojade.... vill vara med i de "riktiga" människornas roliga historier......ÄR? Är det konstigt att jag frågar varför du undrar varför???
PS....Äntligen...två heldagar utan cig....Gött :-)

Håller med....det här var ju ett flummigt inlägg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar