fredag 20 februari 2009

När mellanmålet är målet:-)

Har just landat efter en heldag på Sannarpsbadet, medans tjejerna (min dotter och hennes kompis) for runt i virvlarna passade jag på att ta några längder i motionssimmet. Kom osökt att tänka på reklamen för Risifrutti, den känner väl de flesta till, när Alshammar tävlar mot en kille för att komma först till en Risifrutti, innan killen är framme har Alshammar hunnit upp ur bassängen. Jag hade en kille framför mig som tog ett djupt andetag och drog i väg under vattnet, när jag hade kommit sisådär 10 meter undrade jag var han blev av och vips dök han upp vid andra kortändan, simmade alltså 25 m under vattenytan.

Själv sprattlar jag som vanligt i vattnet och det känns som jag inte kommer nånstans.

I dubbel bemärkelse.

Skulle egentligen varit i väg på ett AA möte nu, men känner att jag inte orkar det ikväll. Känner mig som en gnällspik, såna gillar jag inte själv, sen är jag helt SLUT efter drygt 4 timmars badande och bastu. Skön känsla, ska nog göra det oftare.

Ha en mysig fredagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar