söndag 22 februari 2009

Tips från Coachen " klart man hänger med.".....

Jag har många coacher.

Mina AA-kompisar.
Benny.
...men framför alla och allt, min lilla goa dotter.

Alla säger de o visar mig vägen.....
vägen och meningen till den där bättre vägen.
Jag tror att den finns, men vägen dit är lite krokig just nu.

Så känner jag att jag vill lyssna på mina coacher lite mer, men så slår min självkänsla eller rättare sagt bristen av den, mig i ansiktet, och rätt som det är, så har jag Kung Alkhohol i min samtalspartner. Blä....
......för det är där, JAG hänger med.

Jag vill byta coach.

Jag vill byta till ett lag, där ledaren är jag.

Där vill jag finna att jag kan prata med mina nära och kära....säga
-K
lart, att jag hänger med"
Gör ni?

// Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar