lördag 1 augusti 2009

En stund på jorden.....

Kände för att redigera lite grann på videon....Därför kommer den idag igen.

Denna underbara låt.....med tänkvära ord. Nu kommer jag radera gårdagens inlägg och då kommer förmodligen kommentaren från anonym också försvinna, som tyckte att det var en fin video. Tack säger jag till dig:-) Jag är stolt över resultatet för denna, min första video, gjord på detta viset. Ah...va roligt att få hålla på med musik, bild och form. Sen om jag lyckas överföra mina tankar, mina känslor är en annan sak......

4 kommentarer:

  1. Jag tyckte videon var jättefin igår och jag har inte ändrat åsikt till idag.Vilket kanonjobb du har gjort.
    Jag känner känslorna som en rysning utefter ryggraden.
    kram den anonyma

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fin video. Och så Cornelis till det.
    Känns bara så fint. Hoppas Du bjuder på mer av samma vara. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för berömmet..som sagt var jag hade jätteroligt när jag knåpade ihop videon. Har redan en tanke på ännu en video :-) Kram

    SvaraRadera