fredag 18 december 2009

Regnbågen i all sin prakt.




Visst ser den fräck ut den där drinken. Läcker "rentutav".
Min tanke igår när jag letade efter denna drink...... så tänkte jag mig en tavla jag kunde gå fram o rita på. Vill att ni ska följa med på en guidad tur i regnbågens land. Det sägs att varje alkoholist når sin botten, och för att bli alkholist måste man ha tagit sin första drink....


Om du är alkoholist...förlåt....menar när du är det. Då når du din botten till sist.....


Om du ser på drinken här ovan....så är det ganska många lager du ska ta dig igenom....




Obs....det är inga filter...det gör jäkligt ont när du når nästa skikt.


Att jag klarat mig såpass länge, är för att jag fortfarande har ett klart sinne......


Men jag joddlar här ännu......


Inte så länge till....

Jag har klarat mig ganska länge,,,,,

Om man rör om den där Regnbågsdrinken, då blir den grå......mer än grå......
Där är jag NU.


men även om det finns en sörja.....så finns det även plats för en annan regnbåge........
Over the rainbow......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar