måndag 29 mars 2010

Tokiga Torken får bära eller brista........

Det var länge sedan jag tokskrattade så åt ett tvprogram.
Ska försöka lägga in det i en gagdet här.

Men i vart fall....så ...ajaj.
Saltön del fyra 2010.


Fick jag mig en del gooa skratt men också funderingar.
För sån är jag.

Funderar väldigt mycket.

Detta underbara stycke/program hur det ser ut i vår omvärld.
Är värd att prisas.

Det här avsnittet speglar verkligen hur min vardag ser ut. Jag satt verkligen o tänkte. Låt mina vänner o min familj, se det här, för så är det ju...för mig.

Jag Lever mig in i varje roll,
Även jag lever jag mig in i motspelarprestationen. Det är inte bra att vara i motspelarens roll. För jag ska ju bestämma över MITT liv. Inte i andras. JAG är en fighter.
Det var inga nya ord, för mig P.
Jag är en fighter, annars hade jag inte suttit där idag för att prata med Dig.
Och inte till dig, eller med dig eller....eller från mig.

Att jag mår dåligt i min livsituation är en sak.
Att jag mår dåligt i mig själv är en helt annan sak.
Att skilja på dessa två är, ett faktum är, ett tredje.

Det vet jag för att jag är i detta sammelsurium. Med ett liv från ett,två ,tre.

ett stycke livshistoria.....
I Saltön sägs det, livet är till för att följas i vått o torrt.....
Det sägs att mitt hjärta är stelt.
Inte i detta underbara avsnitt av Saltön.

Jag skrattade så fenomornalt,åt historiens bästa golfhistoria (heter det så???) Femonmonarlt???
Vad sjutton heter det.????

I Saltön,är en 74 -årig dam ensam,hon blir bekant med en herre. så säger hon
-Vem vill ha en gammal golfspelare. Man vill ju ha lite fart.

Hahahaha...
jag ska för första gången gå ut på en golfbana snart
ska bli roligt! :-)
Och fartfyllt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar