onsdag 9 juni 2010

Utvandraren!

Min dotter har bestämt sig för att flytta hemifrån.
Hon är "nästan" bestämd när hon säger det.

Hon är en vetgirig nyfiken liten /stor skit.
Och jag är så stolt över henne.

Det är så här...jag har planer på att flytta tillbaks till Lund.
När det blir..vet jag inte, men att det ska ske, är mer än klart.
För här kan jag inte bo kvar.
Så är det, jag kommer dra mig runt här i sommar....just nu vill jag bara börja arbeta efter min ofrivilliga långtidssjukskrivning.

Vilja börja njuta av solstrålarna...
Vilja försöka strunta i att det regnar i massor idag.....

För första gången på 26 dagar! :-) kan jag skönja ett "ursprungsstillstånd".

Oj oj oj..TACK SÅ MYCKET.

Ingen huvudvärk...ja, nästan ingen i alla fall.
O nästan är bättre än ingenting alls!

Inga Tramadol, inga Citodon.

Om dotterns pappa får bostad innan mig..är det på tal om att hon flyttar med då till Lund.
"Märk" på tal om...jag är också på väg dit.
Vi är på väg till samma stad.....

Inget religöst, ironiskt eller filosofiskt över det eller...haha...tolka det som du vill....

Ha en bra dag!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar