lördag 26 mars 2011

Första gången det är förtiosjätteapril :)

Humor.
Herregud om vi inte hade haft humor, då hade vi/jag nog inte överlevt en enda levnadsår.
Ett menar jag, hehe....för min del säger jag....en plus ett är förhoppningsvis många.
Heter det en choklad eller ett choklad?
Brukar du också ibland säga fel.
;-)
Alltså, brukar du ibland.

Min dotter är tio år.
Hon ger mig en svenskalektion. Eller heter det svensklektion.
Utan dess like.
Mamma säger hon, man brukar inte ibland.
Om man brukar... så gör man det.
Mer än ibland.,
Ibland....gör man då o då!

3 kommentarer:

  1. Om man missbrukar... massbrukar man då?

    SvaraRadera
  2. :-)Det beror väl lite på, om jag har en baginbox är väl inte det så farligt, värre om jag hade haft fyra flaskor vin. Eller?

    SvaraRadera
  3. Köp småflaskor, så blir du småbrukare :)

    SvaraRadera