onsdag 27 maj 2009

Akuten nästa- jag behöver komma till Bubblan

Ja, det låter kanske lite drastiskt med akuten, men det är så det är jag måste komma dit snart. För mig ligger det närmst till hands med NMG på fredag. Jag fattar ingenting, har tappat nästan allt som jag bar med mig därifrån för snart en månad sen...........Jag gillar inte det. Vet att det var ett par dagar sedan jag skrev här sist och jag önskar att det hade varit lite mer positiva toner i mitt skrivande i kväll. Jag önskar att jag kunde ge er lite glädje i mina rader. Men nu är nu och jag har det så här just nu.
På fredag när jag ska till NMG hoppas jag innerligt att jag kan smita ifrån en stund för att komma ner till Bubblan..........för er som inte vet vad Bubblan är kan jag berätta att det är som en "grön igloo" ute i skogen, en plats där man kan gå in och sätta sig en stund för bön och meditation. Där inne har många tankar virvlat runt, många böner, många tårar men framför allt en önskan om hopp och glädje, ett liv i nykterhet. Det jag önskar mig, det jag är förtjänt av. Jag vet att det kommer även för mig.

Till alla "Sländor" som läser min blog......fy attan vad jag saknar er alla. Ni ÄR mig kära på lika många olika sätt som lika sätt. Alltså, alla underbara kvinnor jag fått möta där. Ni har alla en varsin speciell plats i mitt hjärta. Tänk vilket privilegium att få möta och lära känna er en smula.....

1 kommentar:

  1. Hej Lena! Vet inte om du är vaken..hoppas du sover egentligen och att du känner dig bättre än när du skrev. Jag funderar över det du skriver och det första jag tänker på är detta att man får må piss, det gäller bara att kunna/våga stanna i känslan som den är..lättare sagt en gjort jag vet det..men känslan man får dagen efter man druckit är såå mkt hemskare. Jag önskar att du ligger i sängen o sover och känner dig bättre till mods!! Godnatt min vän, vi hörs!

    SvaraRadera