fredag 22 maj 2009

Ensam hemma

I kväll är jag själv hemma. Det är skönt, för jag vet att jag inte är ensam.
Så kunde jag inte säga för ett år sedan, då hade jag blivit rädd, ängslig och packad.
Jag hade trott att jag var ensam, jag hade varit värdelös, jag hade varit allt det där man inte vill vara, jag hade varit sååå ensam.
I kväll är dottern hos sin pappa. Jag är själv. Gud va, skönt. Jag älskar min lilla snutta över allt annat, mår inte hon bra, ja då mår inte jag bra. Men nu är hon iväg och jag får lov att tänka på mig själv.

Egentligen skulle jag vilja vara lite busig nu. Klockan är snart halv tolv(på kvällen) jag skullle vilja sätta mig vid pianot........kanske jag gör det snart.

Jag vet att min dotter har det bra,tack.
Jag har det också nästan bäst, vill bara att alla mina måsten jagas iväg.

Om de hade gjort det......ja då kan jag bara säga, det där var bra.

PS.idag är jag ALDRIG ensam, jag ska skriva till er alla "Sländor" snart, tack, tack tack
TACK för att jag inte är ensam

1 kommentar:

  1. God Morgon Lena och andra Sländor! Lena du är aldrig ensam - du har alltid Sländorna! Men att vara själv och med sig själv självvalt är något helt annat! Ganska gôtt, tycker jag nu för första gången i mitt liv. Någonting hände på NMG! Jag som alltid ratat och hatat mitt eget sällskap, tycker nu att det är OK. Kramisar Maria

    SvaraRadera