onsdag 25 mars 2009

Tjoho:-)

Äntligen lite glädje i vardagen, chefen på mitt jobb där jag är anställd varje sommarsäsong ringde och sa att nu drar vi gång snart igen. Ah, det ska bli så roligt efter en lång och tråkig arbetslös vinter. Berättade för henne att jag är sjukskriven en månad till för foten. Vile inte nämna att jag ev åker till Nämndemansgården i april, de sjukskrivningarna kommer lappa över varandra ändå i så fall. Jag kommer berätta om min vistelse efter den varit, fegt tycker kanske en del, men jag finner ingen anledning att berätta det förrän det är gjort.
Jag har aldrig haft ett jobb där jag trivs så bra som just på detta ställe, underbara människor att jobba med i en underbar miljö, och ett roligt, delvis stressigt men stimulerande arbete.
Åh, vad glad jag är nu :-)

Jag bör inte hoppa på min fot just nu, men det är vad jag i hjärtat gör nu av glädje.
Hopp hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar