fredag 12 februari 2010

Avdelning 51, en oväntad ny vän för livet!

I mina närmsta inlägg kommer det handla mycket om mina 10 dagar på en sydsvensk psykavdelning. Lite läskig och läslig, saklig o könslosamma ord. I en blog...... Kanske skulle dessa rader till en tidning. Vad tycker du.? Vill inte ha svar idag....vänta några dagars inlägg o tankar innan du bestämmer dig. Men ber dig ,som känner igen sig.....hör av dig



Tankar och verklighet
För det finns de som är oinvigda som inte förstår dessa rader.



En del finner det som "dravel"=struntprat.

Idag har jag fått lite perspektiv till mina dagar på 51:an
MEN inte så mycket som jag skulle vilja ha.


Jag står mitt i livet. Jag är tacksam att få ha träffat Jenny.


Hon kommer vara en vän för livet.

Jenny är 19 jag 44. Jag har skrattat åt de som sagt att ålder är en siffra.

Nu vet jag bättre.

Mina o Jennys problem ligger milvägs från varandra. Men våra tankar är så nära varandras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar