onsdag 29 september 2010

Andlös o AA

.....hehe...är långt i från andlöss.....men hur som haver, inte heller andlös, än är det liv i kärringen. Tänk vad man kan leka med ord :-)
Måste göra ett förtydligande när det gäller AA.
Jag varken ringaktar eller ser ner på dem som går där. Tvärtom, jag är glad o imponerad över de som funnit sin väg därigenom. Jag säger inte heller att jag aldrig kommer göra det, men inte nu. PUNKT. Min erfarenhet av aa är bara andlös.....hittar ingen ny andning.....det är väl det man ska göra där?

Jag gick till aa under dryga året....den enda gång jag fick ut något av det var den första gången där...när jag fick hasplat ur mig att "jag heter Lena, o jag är alkoholist" sen har det bara varit bläääää...... Jepp, så är det. Men som sagt var, ni som tycker aa är bra. Bra för er.
Alla är vi olika.
Det händer att Jag läser i Stora boken också då o då. Ger inte heller mig något.
Det händer att jag läser även i Tolv steg o tolv traditioner....ja..tilltalar mig mer...men inte sååå mycket.

Ska nog leta uppp ett NA-möte....TROR att det skulle ge mig mer.... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar