måndag 20 september 2010

Trasiga skor.....

Bryr mig inte om att jag går i trasiga skor, har jag gjort i många år.....

Bryr mig heller inte snart om någonting. LURAD ! ;-)
Så klart jag gör. Jag bryr mig om min dotter (hon har förresten fått två par nya skor) Jag bryr mig om våra katter...som minskat från antalet sju till tre. Jag bryr mig om att söka nytt arbete.

Den där sista/senaste (rättade mig själv)

KÄNGAN
jag fick, kändes så orättvis, så outförsägbar, oväntad.

Det värsta av allt att veckorna går....jag går med "tyngre" steg o ett förvånat inre för att jag inga svar får.

Inte konstigt att man fan sliter ut skorna.

Jag säger bara en sak...hade du blivit behandlad som jag i denna situation av människor i maktposition hade du också sparkat bakut.......hoppas jag!
Ps. Någon/några frågade när jag tänker gå tillbaks till AA.
Ja, det kan jag ärligt säga, inte så länge jag bor kvar här.

Försökte i två ÅR...sorry det gav mig ingenting...absolut ingenting.
Ps. Ta dig tid i tre minuter o luta dig tillbaka o lyssna på musiken o texten jag har till min blogg....haha...så sparar du några steg med dina nyinköpta/sköna/slitna/obekväma/trasiga skor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar