måndag 27 september 2010

Skäms

Words comes easy...when they're true....
Så är det väl...att när orden är sanna kommer de lätt...

Jag måste göra en bekännelse. Jag har en förmåga att bara skriva här när jag mår dåligt, o gör man då en tillbakablick i mitt skrivande, så kan man tro att jag alltid mår dåligt. Det där är ju inte riktigt sant, för jag har många bra dagar också. Tänker försöka återberätta om dem mer.....
Förresten nu är ordningen återställd här hemma, blivit av med alla kattkällingar.
Så när den siste åkte iväg i lördags kväll o dottern cyklade hemifrån för att sova över hos ett par kompisar, gick jag upp i lägenheten o sa till kattmammorna
-Ja, nu är det bara vi tre gamla kärringar kvar här hemma :-D

Förresten får man vara lite "skadeglad" ? Är det fult?
I så fall är jag det lite nu.
Både ful o skadeglad.
Fick upprättelse härom dagen...
....och en massa på fötterna om det så skulle behövas.
Nu skriver jag väldigt kryptiskt emellanåt.....
Såg först nu att jag har tillräckligt att fylla en känga tilllbaka. Hehhehehe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar