måndag 13 september 2010

Köpa vingar för pengarna.....har jag redan gjort,,,,,,

Hon trodde hon kunde lita på dem...dem hon gav sitt förtroende till sitt nakna,ärliga...jag.

Utelämnande...som man inte orkar hur mycket som helst!

Vad fick hon för det???
Vad skulle hon själv ge?
Jo hon skulle lyssna o se till den andras bästa. Inte ge sig av för att jag inte klarar av något.
Hon skulle inte som de...De som sagt sig, vara ett stöd, en lösning, rentutav...en möjlighet...Det enda de har till svar idag är att de vill lämna"henne" vidare.
Ja! Vad fan ska man annars säga!
Under många år var jag under noll...
Är jag inte idag---men fan så ...hmm..hmm...hmmm jag är på dig.

Trodde inte det!
Trodde inte du önskade mig utspridd på ängarna!
Ska sluta tro...har jag visst inget för..
Hmmm......åt helvete.....

För att göra det man måste----
Är att göra det man vill.......

1 kommentar: